blääk

jag vet inte vad jag ska säga riktigt, jag är i princip i karantän just nu. Är hemma hela dagarna, eller nej jag ljög.
Jag går ut med Teddy varje dag i kanske en halvtimme. Det är ungefär det jag orkar. Fan vad trött jag börjar bli på att må såhär. Morgnarna är helt klart värst, då har jag inte tagit något smärtstillande på hela natten så jag mår fruktansvärt. På eftermiddagarna runt tre, fyra och efter det så mår jag riktigt bra nästan :) Dock har jag fortfarande svårt att äta och ibland blir det ju att man spyr och spottar.
HAHA ni skulle se min hals, det är förjävligt! Ser ungefär ut som *tar en snus, hoppas jag inte spyr* en flugsvamp.. hm.. en missbildad flugsvamp. p.g.a ärren från halsbölden jag hade.

haha... fy fan vilket problem-barn tänker ni nu va?? HA!
det kommer inte på fråga kan jag säga, senast jag var ordentligt sjuk var då när jag hade halsböld och det var i 2:an på gymnasiet. och nu är jag snart en gammal tant, så det var ju 5 år sedan. ;)
äsch.. jag låg kvar på sjukhuset lördag till söndag ju. Mamma och pappa kom och hämtade mig runt 12 och då mådde jag helt OK. Mamma var "tvungen" att stanna vid några affärer och då blev det några "tycka-synd-om-tesen-presenter" tre filmer, tre Frank Dandy trosor och ett par skor. har dock använt trosorna så känner inte för att lägga upp dem här *hoho*
ett par sköna streetisar är aldrig fel, och självklart lite rosa på det. ;)
ja jag är het och känner mig fräsch i bakgrunden
imorgon ska jag till sjukhuset igen och ta leverprov. för den och mjälten hade tydligen tagit stryk. Får inte dricka en gnutta alkohol och fick sluta med p-pills i lördags. Inte visste väl jag att detta skulle bli så fruktansvärt allvarligt. :/
men wooooow! har du något kul att berätta kanske?

Kommentarer
Postat av: BECK

JAG FYLLER ÅR IDAG=D och nu ska jag till jobbet. Hej! (har ätit pizza med)

2010-04-21 @ 22:26:15
URL: http://becklius.blogg.se/
Postat av: stella

vad var det för filmer?

Nu ska jag snart äta ägg, sen ska jag till skolan och plugga matte. Måste även till skatteverket. Har inte fått min skatt än:O Konstigt ju...

2010-04-22 @ 09:14:35
URL: http://stellarun.blogspog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0