bölder! AMAGAD!

hej och hå.
har varit jävligt seg på att uppdatera, i know.
har legat hemma i princip varje dag efter jobbet och bara dött i sängen
vaknat dyngsur och äcklig mitt på natten och jag har inte förstått varför.
men idag vaknade jag upp med mandlar hur svullna som helst och en
knasig bula bak i nacken :( körtlarna har visst fått sig en törn och jag har feber.. eeh?
borde jag inte känt av det? :P
mm, ligger förstås i sängen nu med, tänkte sova lite.
Vill inte vara sjuk imorgon och om jag är det så tänker jag jobba ändå!
SÅDESÅ!
vi har haft det jobbigt hela denna vecka då lilian varit sjuk,
hon kommer dock tillbaka imorgon och ifall jag är sjuk då
så kommer vi ändå inte ifatt i schemat. så jag MÅSTE! och pengar är ju inte fel att få :D
nu är det infected mushroom som spelas och jag flir så fruktansvärt känslosam  <3
älskar sönder dem. har inte tröttat ett dugg på den vackra musiken
INFECTED MUSHROOM - ILLUMINAUGHTY
INFECTED MUSHROOM - IN FRONT OF ME
INFECTED MUSHROOM - SPECIAL PLACE
INFECTED MUSHROOM - SAEED
INFECTED MUSHROOM - FORGIVE ME

Kommentarer
Postat av: sääna

Infected 4-life!!!!!!!!!!

2010-04-09 @ 01:34:42
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0