dyng och dyng.

vad jag har fått reda på saker precis av MW som jag absolut inte kommer ihåg från i höstas/vintras.
tillåt mig att skratta. *AHAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAH* fy fan!
att jag hånglar upp honom på en bar mot en jävla vägg
i dyngtillstånd är skitkul "folk bara glodde". va fan therese?
har jag ett minne av det? eh nej.
har jag ångest först nu? eh ja.
..fan vad rolig jag är då,
och dyng.
den kvällen minns jag så väl, men ändå inte.
jag ramlade i en snöhög, eller blev rättare sagt slängd i.
och hade på mig värsta korta kjolen med så mina trosor
var ju inte torra på hela kvällen ;)
fick sova i en soffa tillsammans med han oxå i ett hotellrum.
det var ju lyxigt och fint... trångt och varmt om inte annat.
AMAGAD!
Dyngfyllorna jag får är fan inte att leka med.
Jag blir psykiskt störd, på riktigt faktiskt.
Jag tror att det är folk omkring mig fast jag är helt själv.
det är inte normalt, nej...
Jag är så jävla bra!
Nu sitter jag och skrattar för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0