HELVETE!

Fan vad förbannad jag är! Går ju som sagt på penicillin och då förväntas man väl att bli bättre för varje dag?
Ehh, Ja! Men inte hemma hos mig, nä då. Här vaknar man med en ännu värre sjukdom efter varje natt.
jag hade nästan räknat mig det här. Jag hatar min hals och är så förbannad att jag skulle kunna börja tjuta när som helst.
åh, livet är så jävla orättvist!
ta vara för helvete på att ni är friska nu då!


höll på att missa det bästa utav allt, sjukhuset kan jag inte ringa till heller, eftersom de inte har öppet på helger.
WOOOOOOOWOO! får alltså bli sjukare till på Måndag och då som först ringa, när jag säkert inte kan prata längre.
YEAAAAAAAAAAASHAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0