Vaken

Åt på kinan i Hultsfred igår med la familja. hur fint du vill, och länge sedan jag umgicks med dem på en fredag!
efter det blev det filmkväll i stan. Slutade dock vid 4 inatt så var ganska slut när jag åkte hem.
men det gick iaf och när jag kom hem kunde jag inte somna så klockan blev väl sisådär halv 6.
nu är jag vaken igen och dricker monster. Så fruktansvärt gott då! <3
... MEN det skulle jag nog inte gjort för nu tror jag alla mina monsterbaciller i halsen vaknade till liv.
Har cpont! och kvävs typ av mitt eget saliv. haha!
TACK ännu en gång ;)
det var inte något fel denna gång.
bara tack. he ha.
Igår fick jag även bekräftelse på att det jag gör är absolut rätt.
visste det ju!!  go tesen!
bipiipiii.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0