Efter semestern..

Efter semestern kommer verkligheten. 

Efter två veckors ledighet börjar det igen... ja jobbet. Det har varit två fantastiskt bra veckor och det gör jag inte mycket mer än att tackar för. Tackar alla fina jag har fått umgåtts med och tackar för det fina *host* vädret. Idag var jag ute på en tur i mina skor igen. De är grymt sköna! Funderar på att köpa ett par att ha till vardags med. Var ute på en tur i skogen. Var meningen att jag skulle ta 5km med sprang visst lite fel så det blev 7km istället. Inte jätte dåligt gjort av mig faktiskt. Efter springturen blev det lite kampsport på en trädgård. Var verkligen kul! Skulle nog vara något för mig, fighter som jag är. hehe 

Nu blir det bädden bums! Jobbet väntar.... -.-



















































Kommentarer
Postat av: AMILIA

SV: Jaa fast jag tänker definitivt på nån annan. Men vem!? :( ååh

2010-08-02 @ 03:44:31
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0