Fjortis-test FTW!

Självklart har jag inte annat för mig eftersom det snart är läggdags. Kollar igenom lite bloggar och hittade detta värdelösa test. Men det kan iallafall vara lite kul för er att få redo på lite smått och gott om mig. Eller hur?


Har du hittat den rätta
killen? Nej
Har du en kille just nu? Nej
Hur ska den rätta va? Bära mig i en hand, då blir han min. (go for it guys, jag väger ju bara 55kg!)
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? Vem?
På rumpan? Hur?
På brösten? När?
Kyssa dig på halsen? Var?
Kyssa dig på munnen? Vilken tid?
Kyssa dig på kinden? Vilken sida?
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? Nej
Vem var du ihop med senast? Jerry (tog slut 05) räknas det då?
Går du i skolan? Nej
Har du någon gång skolkat? Men???? Vem har inte?
Har du varit i skolan idag? Nej
Hur mår du just nu? Bra, lite trött bara.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Jappsi
Har du piercat dig? Oh yeah!
I så fall, vart? Smiley och i öronen
Vem ringde du senast? Daniel
Vem ringde dig senast? Rebecca
Vem sms:a till dig senast? Daniel
Vem sms:a du till sen
ast? Erik
Är du hungrig just nu? Icke.

Uppsatt hår eller hängande? Det är blött och hänger i stripor... Horny?
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej.
Duschar du varje dag? Beror på ifall jag tränar.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej.
Smörjer du in hela kroppen varje dag? Nej.
Målar du naglarna? Ja, det har hänt 5 gånger detta år.
har du pojkvän/flickvän? Nej.
har du hånglat med någon? Ja.
har du kramat någon? Ja.
har du hatat någon? Det går över med åren.
har du sagt "jag älskar dig" till någon? Oh ja!
har du varit kär? Förmodligen, eftersom jag har haft pojkvän.
är du kär nu? Nej, Ja eller kanske.
i vem? Det vet inte du.
kan du vissla? Faktiskt inte. 
äger du mer än 20 par string? Nej.

är du brunett? NEJE!
är du blond? Självfallet!
hur gammal var den senaste du hånglade med? 27
vem pussade du senast? Min arm.
vem kramade du senast? Stella



Kommentarer
Postat av: stella

Men vi träffades ju igår!??! Har du inte krams sen det?:O

2010-08-09 @ 23:23:48
URL: http://stellarun.blogspot.com
Postat av: Patrik

haha här fick man mycket info XD

2010-08-10 @ 03:41:01
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: idawe

tja söt du är :D <3

2010-11-03 @ 16:13:48
URL: http://twosuperstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0