Idag har hon funderat... ännu en gång.

En vanlig dag på jobbet kan tyckas... Men inte för alla. Idag började det en kille på jobbet som en viss tjej inte har sett på väldigt länge. Hon har träffat honom lite innan och så men det är över nu och de har knappt kontakt länge. De hade olika åsikter om saker och ting och blev till slut ovänner, de kunde absolut inte hålla sams. Men tjejen jag pratar om hade tydligen inte glömt honom helt och hållet, det märktes idag.

"ååh, han är ju sååå söt att kolla på! Han ler så fint"

Det är helt sjukt hur en människa kan vända på bara några sekunder av att se en speciell person. Om man inte haft kontakt på väldigt länge, och nästan helt glömt bort personen och sen kan ett ögonblick få en att vända tvärt. Tjejen jag pratar om blev fruktansvärt fnittrig och pratade om hur knasigt det var att han var där osv osv (ni vet hur det är). Näst intill kär. Något som inte alls märkts av under de senaste månaderna.. Killens namn har inte ens nämnts.

"nää, och idag ser jag ju förjävlig ut, idag av alla dagar på veckan, var han tvungen att komma idag!!?"

Helt plötsligt så finns det inget annat i huvudet än just den personen. Det är ju galet! Varför blir det så? 




en bild från mitt projekt när jag gick i gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: emelieju

whooa, äcklig bild!

2010-08-17 @ 12:08:22
URL: http://emelieju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0