Jag får spunk!

Herregud, är tydligen en person som blir väldigt upphetsad av väldigt små saker. Ringde till AMS nyss och gjorde bort mig en del. Jag vet att man ska söka fler än 153 jobb innan man ringer dit och gör en uppföljning varje månad. Denna gång gjorde jag inte detta för att jag har i princip säkert jobb innan jag drar iväg till asien och det har alltid gått bra att säga det innan. Men inte idag. Då jävlar var det en sån där tjurkärring!  eller ja ja hon gör sitt jobb och jag borde tänkt lite innan jag ringde dit. Men nu är det så här och ni är på min sida, eller hur? haha Så nu kommer jag nog inte kunna sova gott inatt på grund av att hon sa att detta kan "om man har otur" kanske inte bli godkänt av min a-kassa.. BLÄÄÄ! Nu kommer jag tänka på det i någon vecka. Får sån jävla ångest. Och detta var ju inte ens stor grej... Fick brev från ALFA idag också och måste förnya mina arbetsgivarintyg för att de ska veta vad jag ska ha för ersättning. Så då måste jag fixa det så snart som möjligt med. BLEEHH! Åh skönt att skriva av sig när man är lika galen som jag.... Det jobbigaste av allt är att detta nästan är onödigt. Då jag inte kommer ha någon ersättning när jag åker utomlands ändå. HAHA! äsch. det är bara att fylla i alla papper jag har och sedan skita i det. Så svårt ska det väl inte vara Tesen? NEJ 

Jag hatar papper och sånt där krångel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0