Precis hemkommen...

Har precis stigit innanför dörren. Helt slut i kroppen efter armbrytningen. Helt underbart känns det! (ja jag vet, mitt humör är knasigt) MEN nu mår jag riktigt bra. Det är verkligen ett under att man kan må så pass mycket bättre av att skippa chips, läsk och godis och stället röra på sig. Nu ler jag hela tiden, enda sedan jag lämnade lokalen har jag varit på topp. Galet verkligen.... och bra! Dock har mitt knä börjat strejka, vill inte springa med mig verkar det som, så får bli snabba och svettiga promenader nu ett tag. Det är skönt att gå långt och bara släppa allt och tänka på fina saker. 


Vågar jag ge?

Kommentarer
Postat av: josefine

Hur ofta handlar du kläder/accessoarer?

Kika in och svara på dagens fråga :)



[ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

2010-08-25 @ 20:07:03
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Daniel

plus bra musik. Avkopplande

2010-08-26 @ 14:12:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0