Dagen innan..

Äntligen börjar allt ordna upp sig. Nu börjar jag bli lugn igen. Har varit en mycket stressig och galen dag. men äntligen är den bättre.. Tänkte hälla upp mig en grogg eller något i den stilen nu. Blir att försöka somna ganska hyfsat ikväll eftersom jag ska upp runt 5 imorgonbitti. Tåget går vid 0555 från stan så blir att sova där inatt. ^^
Säga hejdå till alla har jag nästan hunnit med nu också. så det finns nog inga ledsna sötisar kvar.

Ligger i sängen och lyssnar på musik som jag hittade nyss. Helt OK. Pendulum heter dem.




Nä nu får jag orka mig upp och kolla igenom drinkskåpet ;)


Kommer nogi nte skriva något mer innan jag åker
men ska försöka att göra något inlägg i thailand.

Puss och kram!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0