tisdag

idag har jag varit ute och akt bat som sagt. det var super fint! verkligen!
efter ett tag stannar vi jamns med floden nara nagra sanadar konstiga trad,
och sa ser vi massor av apor. samma som bet mig igar sa jag blir lite radd till
en borjan och sjalvklart har han som kor baten med sig frukt som han ger till
dem sa de hoppar ju pa baten och tar fran hans hander. :O och de tog det forsiktigt med.
de slangde sig inte bara pa och stack utan de tog ogonkontakt, rackte fram handerna och sa fick man ge dem.
och till slut vagade jag mig pa att ge dem frukt med och de var sa sota och forsiktiga.
 hmm.... jag tyckte det var skitskumt eftersom jag blev "anfallen" av en san som nagra agde.
de har verkade vara mer tama an den. visst det var ju en bebis sa han tyckte val det var skitkul
nar jag hoppade omkring och skrek med min sarong. HAHAH! sa javla fult

efter den trippen pa ungefar 2h sa aker vi hemat i en sandar pickup (du vet becca.. skitsakert.. NAAT!)
och han korde ju inte sakta och korde om mopeder och tuktuk's i kurvor och i backkron. DUMJAVEL!
jag bara krampade mig fast och blundade varje gang! men vi kom tillslut hem...
och ja. da tog jag ett dopp i poolen och senare gick vi och at pa en restaurang vi atit pa nagra ganger.
Ligger ungefar 3 minuter har ifran vid stranden forstass. ;P

Sma krabbor springer det omkring har med.
inte fan blir man av med dem nagonstans :P 
jag ar ju livradd varje gang.

har DOCK inte badat i havet an da det ar ganska manga
stenar i vattnet har och tidvattnet gor det inte battre.
men nasta stalle badar jag pa :P

eftersom vi redan atit sa ar vi ganska sega nu.
sa vi ligger bara pa rummet resten av kvallen.
klockan ar 2000 nu sa vi inte somna an
darfor jag satte mig har.

har kollat pa flyg till BBK fran 1000 bth till 3400 bth
sa vi overvager att aka dit och kolla pa vattenmarknaden eller vad den heter.
jag vill se den och sa vill jag ju se horor oxa! det ska jag gora innan jag aker hem,
eller helst av allt ga in pa en san bar :D roligt.



har brant mig pa fotterna.
gar over imorgon.
inte snyggt att ga med
strumpor och sandaler!!
hahahhiihhoohohehhe





skriv vad som hander dar hemma.
ar det nagon som ar otrogen?
ar det nagon som blivit med barn?
har du hittat en kille?

halla... sag nu.


cigg


Kommentarer
Postat av: BECK

Jag hittade en kille blev med barn och sen var jag otrogen;) händer inte så mycket. Snön kommer nog vara kvar tills du kommer hem ska snöa i veckan. Något som hänt idag är att mina istappar utanför inte är kvar längre=O Men jag lover att skriva OM det skulle hända något. Nu ska jag laga mat=D

2010-02-16 @ 15:54:58
URL: http://becklius.blogg.se/
Postat av: stella

Nej de händer inte alls för mycket här hemma. Jag hade matteprov idag och det gick inte alls bra :( Så jag gick och köpte mig ett bälte bara för att jag kände mig ledsen för provet och ville bli glad igen. Haha. Har du fyndat några fina saker?

2010-02-16 @ 16:25:26
URL: http://stellarun.blogspot.com
Postat av: sääna

mohahahaha gankaroo kommer hamna i treangeldrama i egypten xD jag tror ja dööör!!!

2010-02-17 @ 00:14:47
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0