SNOR OCH SALTVATTEN

tråkigt att jag förmodligen fick reda på att jag är precis lika....

(fick jag precis ett tecken? det blåste kallt om fötterna UNDER täcket precis när jag började skriva detta...)

*creaappy! kalla fötter = ta det lugnt?... äsch.*

fortsätt....
..lättlurad som alla andra?
hur kan man vara så elak?? ifall det är sant, det dina vänner säger om dig.
du är för fan gammal nog att ha kommit över detdär "roliga" man hade när man var arton år.
ifall det nu är så och att det finns någon som helst liten chans att du läser detta så måste jag
säga att jag verkligen uppskattade tiden då vi lekte, du fick mig att må väldans bra, som en prinsessa i princip <3 ^^, du var prinsen på en vit häst ett litet tag faktiskt.
du gjorde egentligen inget speciellt, skulle någon känslolös person tagit min plats så kanske det skulle vara delad likgilltighet också. det kanske skulle skapat något så mycket bättre.... ett tomrum till nästa? [Välkommen min vän]
inget tjafs och jobbiga frågor, bara något så kallt och tyst som välkomnade någon ny nyfiken liten själ.
Bara du kan bestämma ifall det kommer bli ett kallt, mörkt, dunkelt hål jag får vistas i. Eller någon av de varma kammrarna. Det närmsta man kan komma dig.

äh skitsnack!
vem har snorat och skvätt saltvatten på större delen av mitt täcke?
och varför började det helt plötsligt svida på kinderna?
kan man ta ledigt för att man knappt kan se något efter en natt med svullna ögon?


dåligt therese...
du har faktiskt varit riktigt duktig idag, väldigt stolt över dig. <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Aj fan. Oslo, inte ball! :(



Ska ni ses i Thailand? Vada aker ni dit tillsammans eller vad? :O :)



Vilket inlagg. Whats up?

2010-01-05 @ 12:15:00
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: stella

Jag också stolt över dig. Och kommer ring dig snart för att se hur du mår! :*

2010-01-05 @ 12:15:55
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0