Kvällen.

 I HELVETE VAD SUGEN JAG ÄR PÅ EN DRINK ELLER TVÅ!!




har testat mina nya bikinis och de sitter kanon bådatvå!
inget man kan förvänta sig alltid när man beställer från internet.

jaja, som sagt, jag är sjukt sugen på något att dricka eller iaf hitta på något,
M sa att han och K skulle hittapå något bus, får se ifall jag åker till dem.
Blir nog att jag sover där isåfall. Och badar i badkaret med min nya bikini
och en godis-drink med paraply i. JA tack! det skulle inte vara fel.

PUSS OCH KRAM så länge mina mini-grisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja tja bruden! hoppas allt e bra?!

har du vänner med små hundar o som behöver nya outfits för billigt pris?? spana gärna in i bloggen då har lite utförsäljning nu i bloggen!!!

2010-01-20 @ 19:42:28
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: BECK

JAG MED VILL DRINK

2010-01-20 @ 20:34:05
URL: http://becklius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0