Efter en timmes powerwalk.

Tillbaka igen.

På något galet sätt kände jag mig som ett djur precis när jag började få upp flåset. Det var verkligen en mäktig känsla. Det kändes liksom som om jag hade dubbelt upp med energi som bara ville ut ur mig. Som en maskin som bara pumpade på med energi. Så efter ungefär halva vägen så började jag jogga, jag kände fortfarande att jag hade så fruktansvärt mycket energi som bara skrek efter att få komma ut. Självklart börjar jag springa, snabbare och snabbare. Känner riktigt hur fötterna trycker från marken med en väldig kraft. Vilken känsla! Har inte rört på mig på så väldigt länge och det var verkligen behövligt. Mot slutet av passet blev det 10 x 3 knäböj och musklerna fick verkligen jobba ordentligt. Efter passet kändes benen som gelé och sjukt tunga. Nu i efterhand är jag nöjd, känner mig bra och vill bara mer! Det känns som om det var en bra början på mitt "rörliga" liv igen efter min sjukness. 




Till lunch blev det en majskolv och ett stort glas mjölk. Gaah! GOTT!



Nu ska jag vila ett tag innan det är dags för ännu ett pass, fast inte samma slag av pass. Det blir ett rejält pass av den sociala delen om man säger så. Vin och massa skoj hos A ikväll. Det kan bara inte misslyckas.



Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-28 @ 16:05:01
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: sandija

fin blogg :D Händer idag? :)

2010-07-28 @ 16:56:43
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: sandija

sv. hehe okej :D härlig

2010-07-28 @ 17:54:00
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0