Filurar lagom...

Gick igenom min dagbok igårkväll. Fan vad mycket skit det står i den. *haha* Men den ska jag spara och ta fram när jag blir äldre. Det står typ vilka killar jag träffat och när jag för mestadels är arg. Så fruktansvärt skönt att skriva av sig då.  Det roliga med Dagboken är att jag skriver precis när jag träffar någon varje gång så det ser ju ut som att jag är världens slampa! haha! men det vet vi ju alla att jag inte är HOHHOOOO!
Nä men om man skulle skärpa till sig lite. 
Det är fan riktigt bra att gå tillbaka så där ibland. Saker som har sagts och gjorts som jag helt förträngt kommer tillbaka och man börjar fundera lite smått igen. Bara att ta det Mycket försiktigt denna gång då. Hehe!
Puss.
I rock the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0