Hej vänner... *host*

Ligger i sängen och försöker väl i princip somna. Går inte så där värst superbra känner jag. Har ganska mycket som snurrar...

*oh ett sms*

"...skumt att jag skickar så här men du gjorde sådant intryck sist..."

Who are you man? And whaaaat have I  doooneee honey?


aja. Har precis varit i viken med R och ätit på Åhmans. Väldigt trevligt. DOCK så var beasåsen självklart slut. Synd! Det var ju den jag ville åt. Attans, tusan och helvetes' kanoner! Äh, ska ju befinna mig i Viken ett antal dagar nu närmast så får väl hoppas på att den har kommit hem då. Har fixat både det ena och det andra åt oss. Vi ska ha det bästaste. Gå promenixar och skratta galet. Det måste man göra har jag bestämt! Längtar lagom till att helgen ska ta slut. Det betyder att kaptenen hälsar på. Han har jag saknat till tusen! Jägarn kommer visst förbi en sväng med "såg du biet?"

Nä fy, måste shut down nu va..? 

Kiss........ och Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0