Sanningen...

Tjejer är helt och hållet galna! Sitter och snackar med P nu och det är fan sant. Tjejer är så fruktansvärt beroende av uppmärksamhet och bekräftelser så det är inte riktigt klokt! Och jaaa! Jag är en tjej och jag vet precis vad P pratar om. Ibland känner man helt enkelt sig ensam och liten och då är det alltid trevligt att någon ringer, skickar ett sms eller skriver någon liten rad på internet. Det är faktiskt sant. En hel dag kan vända bara på en tredjedels sekund av att "rätt" person hör av sig. Det behöver inte stå något speciellt överhuvudtaget. Kanske bara: Hej vad gör du?. och det räcker. UPPMÄRKSAMHETER OCH BEVISET PÅ ATT NÅGON TÄNKER PÅ EN. Just nu känner jag mig liten och ensam. En Lördag ska man inte sitta själv framför datorn. Då ska man hitta på kul saker, eller bara kolla på film med någon mysig person. Men det är väl för att man  helt enkelt har tid för att tänka massa. ANALYSERA, FILOSOFERA OCH ALLT DET DÄR TJEJER ÄR SÅ FÖRBANNAT BRA PÅ. Det är exakt därför jag sitter här och skriver så här.... För att jag har tid. För mycket tid. Inte fan skulle jag tänka på såna här saker ifall jag lekte med någon ikväll!

Det bästa jag har ikväll är Mr GBG och han sviker då aldrig ♥




Volbeat - Radio Girl


Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: hahaha aw kul =)

2010-07-31 @ 23:57:10
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: amilia

va söt du är! :)

2010-08-01 @ 00:49:05
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag precis har börjat blogga och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram

2010-08-01 @ 01:20:06
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/
Postat av: AMILIA

SV: Ja men du är dessutom as lik nån. Kan dock inte komma på vem! Tack så mycket sötis! :)

2010-08-01 @ 03:36:49
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0