Nu var tiden inne 28/6-10

Vem hade trott att det skulle ske? Inte du, inte minst jag.. 
Var det äntligen meningen att vi skulle förstå varandra nu?
Varför just nu, för att det är den 28 juni? vad är det för speciellt med det?
Varför nästan exakt ett halvår? Är det inte lite för länge tycker du?
Det kanske vi helt enkelt får se, gud vare dig förlåten. *pfft* 

Vart ska vi börja? Jo, vi kom överens om att börja precis innan slutet.
Det låter väl genast mycket bättre, i mina öron, och jag ser det vi såg i våra ögon.
Sjukness, så stor. Men så fruktansvärt skön.


Vi har för en gång förlåtit våra synder och ja, fördomar kanske.

Inga frågor tack... Och då menar jag det (även till mina närmaste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0