sorry.

men jag har verkligen inte gjort något kul idag. Jobbat över, tagit en kaffe på stan och tvättat bilen. Verkligen inget intressant och nu börjar jag känna mig riktigt sjuk med. FAAN! vad är detta? Ska jag aldrig få ha kul? *gråter* Eller är det tacken för att jag stället upp och jobbar över?  Jag hoppas detta verkligen är något tillfälligt för på Torsdag drar jag upp till Stockholm och där blir det Midsommar-firande i skärgården. ♥


*springer iväg, snubblar på en handduk, reser sig upp snabbt, kollar sig nervöst runt för att se ifall någon upptäckte det, skriker lite dramatiskt och försvinner runt hörnet*


Kommentarer
Postat av: stella

haha stackars lilla inte bra att du börjar bli sjuk. Men jag kan inte sluta skratta åt det i slutet, när man snubblar.

2010-06-23 @ 10:13:03
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0