hemma igen.

En fika hos S och sen en sväng förbi M & R.
nu är jag äntligen hemma igen och ska lägga mig.

Jag måste bara skiva av mig lite: (sorry)

haha fan vad jag är bra, blir bara bätter och bättre för varje gång.
jag börjar äntligen lära mig att inte vara någon jävla studsboll.
och inte fan vill jag väl dela säng med dig, så som du behandlar mig?
herregud, du visar ju inte det intresset jag kräver.
tror du det hjälper med ett sms om dagen? *pfftt*
jag hade en gång en vän, när hon slutade och skulle gå till
bilen så låg det blommor på fronten. hallå?
eller komma på en vit häst och ta med mig på en utflykt!
inte hålla armen runt mig och få fram något obegripligt språk mellan läpparna..
ehh? det funkar nog på 90's.. heha!


bad bad bad....


jag vet vad jag kräver... och det verkar inte som det är du.

E?

______________________________________________________________________

ey.. jag mår iaf bättre idag, är fortfarande lite hängig, men imorgon är det jobb som gäller!

natti natti mina söta


Kommentarer
Postat av: sääna

synd bara att killen som gjorde det ej är normal:S

2010-03-30 @ 17:29:15
URL: http://makemedangerous.blogg.se/
Postat av: stella

NU är du ett bowlingklot och stutsar inte alls?

2010-03-30 @ 17:59:30
URL: http://stellarun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0