Jag och Du

Hemma igen! Alltså...

På kvällen blev det en sväng åt stan, hade börjat sakna er riktigt rejält nu så det var verkligen på tiden sötnosar!
Blev en övernattning jag längat efter... verkligen. Började bra, men sen vet jag inte ifall mitt gamla jag väcktes.
Usch, det kalla rummet var inte alls lika mysigt som jag hade minne av att det var *BRRRRR* och den hemska drömmen jag hade. OMG, jag hade värsta sjukdomen.. och allt var ditt fel.
Jag var inte alls lika kramsjuk (kanske med tanke på att du inte var det innan heller) som på kvällen.
Shit, det var något som inte stod rätt till och ångest... åh denna ångest. Varför har jag fått den?

Jobbet och då, ja då blir jag vuxen. "HEJ, jag kan tala som en normal person på 21år."
MOGET! Jag hatar att mobiltelefonen finns...
Vad fan ska du tro om mig nu?
Jag känner dig inte!


Ångest och jämmer hela dagen.

har som tur är andra personer på telefonen man kan prata bort skiten med.
(DOCK så har det fortfarande inte hänt något negativt!!)
men jag kan lätt bli en känslig och osäker liten tjej. =)

tihih



Efter jobbet blev det självklart mellanlandning i Vimmerby och fika.
S E & S 
började snacka skit och tillslut så blev ett sms skickat till en vän jag inte träffat på länge.
blev påmind om honom både igår och idag, men tänkte inte på att hör av mig förns nu.
Det var inget fel och det blir Jag, M & Kaptenen någon helg framöver!
Det det jag fram emot något så fruktansvärt ju.

Så nu är jag tesen igen och tänker på massa kul saker.
Det är ett helvete att ha sådant galet humör..

Nu väntar jag bara på en dinosaurie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0