men herregud...

vad fan ska man göra liksom? jag har världens problem. (det är säkert inget problem egentligen)
men jag tycker iaf att det är det för mig. usch och fy och blä.. idag är jag inte på humör alls. Jag tänker sönder saker helt och hållet. OCH om inte det skulle vara nog så har jag gått och blivit värsting-förkyld med!
Har inte kunnat sovit någoniting inatt, bara snorat och äscklat hela tiden.
Vet inte om jag ska till jobbet imorgon, om dagen fortsätter såhär så går det inte alls.
P är iaf hur bra som helst, vi skriver massa och P hjälper mig med lite saker  ^^,

Ja denna helg har varit SUPER! Hur bra kan man inte må egentligen?!

vad vill du mig, din TÖNT?
säg vad DU VILL istället för att låtsas prata massa annan onödig skit.
är trött på dig nu.. du är som alla andra, utan att få vara det ju!!
helt fel....


R mår inte alls bra idag xD
hur trevligt samtal var inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0