Söndagen i helhet.

Söndagen blev inte så tråkig som jag hade förväntat mig.
S kom förbi och tog med sig filmer vi kunde välja mellan att se.
Ljud från tvn och bild på datorn, det blev lite knäppt men gick bra.
Vi åt gemensam frukost runt 1700, det är grejer det.

S åkte precis hem så jag har duschat, kletat in mig i mjuksaker,
borstat tänderna och är redo för en fantastisk jobbvecka!
Det blir nog att somna tidigt ikväll, jag är lite trött.

Skriver av mig lite med M och kollar igenom lite bloggar innan läggdags.




Kom på ikväll att jag kanske skulle höra av mig till Arbetsförmedlingen
och då hittar jag förståss inte något papper om när jag skulle göra det.
Men får väl ringa imorgon och se vad de säger.






x0x0 Barbiegris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0