varför?

Ja, då känns det nästan som att jag endast varit helt OFF. Bara någon hört av sig eller sagt något (som jag då tycker är olämpligt) så har jag blivit sur med en gång. Vad är detta? Kanske min röda vecka tar sin början snart? hm.. Jag kan verkligen inte komma på vad det är som kan vara fel. Kanske min trevlighet (ha...ha...) har tagit slut? åh, jag är så fruktansvärt otacksam, det kan jag inte förneka. Men ändå så får jag dålig samvete för det efteråt. Jag menar, fan, idag har jag ju blivit bjuden på grillfest och det borde jag vara tacksam för! Jag har vänner som vill vara med mig. Varför tackar jag inte för det varje dag? Va, va, va, varför? Jag är jävligt dålig på att ta tillvara på saker och tar allt för givet. Va fan??! Det finns såna som inte har vänner. Jag vet flera stycken.. Tänk om jag tillslut blir en av dem? åh... Såna här tankar kommer alltid när jag är själv. Och ibland så skickar jag iväg ett SMS bara för att jag mår så dåligt över att jag inte kan visa att jag verkligen älskar dom. Jaja, mina vänner har dragit sig vidare till krogen och jag ska titta på "Mio min Mio"! Har inte sett den på år och dar. Lika bra att jag tittar på den och kommer över min surhet!
god helvetesnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alla platsar som veckansblogg? :P

Postat av: Linnea ♥

Godmorgon sovit gott :)♥ ?

2010-05-09 @ 09:06:31
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: valentina

huhu, härlig blogg :)

2010-05-09 @ 10:10:45
URL: http://valentinacherib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0