Kanelbullens dag!

Hur börjar man ett inlägg intressant, bra, förvånande, lockande, och så vidare? inte min grej.

Hade inte räknat med att äta några kanelbullar idag faktiskt, men som tur var så fanns det någon som iallafall hade planerat det åt mig istället. Ja men ni vet ju hur jag planerar... Japp, inte alls. Så hur tror ni att det blev? En kanelbulle i soffan framför TVn? Eh nej? Så tråkigt får man ju inte ha, och det tyckte inte M.M heller. En överrasknings-fika på en parkering får det bli. Så långt bak i bilen man kan komma! Bagagen fick det bli och en klar himmel. Vad är det här!? Hur kul får man ha egentligen?! Ska det inte räcka med tända ljus och en fin duk? Närråh. Stjärnfall får man ju på köpet. Hur fint är det inte!? Jag tycker om överraskningar!!! 



(ja men ursäkta för de skarpa bilderna)


Helt klart en mycket lyckad Måndag! Det är ungefär så jag kan resumera denna dag.
Nu är det läggdags för fröken!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gulligt :)

2010-10-07 @ 08:57:04
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0