God morgon.

God morgon mina söta fina godsaker 

Vaknade för ett litet tag sedan och känner mig jätte pigg. Vet inte vad dagen har ett erbjuda direkt men är riktigt sugen på att hitta på något galet! För man måste ta vara på helgen ordentligt. Blir det fest ikväll eller blir det att bara mysa ikväll igen? Igår blev det ju film och mys men idag känns det som om jag är mer peppad på fest. Vet inte när jag festade sist. Känns som en evighet sedan! 

Veckan i sig har varit bra, har umgåtts med MR en del, eller ja.. Sovit där i princip. Inte mycket mer än så. Skulle vilja att vi hade mer tid och mer dagar att umgås på. Men snart åker han hem igen. Tror inte jag kommer träffa han något mer innan jag åker och det känns lite så där. Men men. Inte ska man väl ta det så hårt? Herregud. Jag är den känsligaste flickan som trippat omkring på denna jord.

Nä nu måste jag få till denna Lördag innan den tar slut. Får ringa runt lite och höra med folket vad de har för planer.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ha en bra lördag! :D

2010-09-11 @ 20:40:43
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0