Tror han att jag är kär nu?

Jag jobbar på en industri med runt 500 anställda och man lär känna ansikten ganska väl efter snart 3 år där. Nu går det bra för industrin och de tar in många från uniflex och anställer många nya. På senast har det varit ungefär 10 i veckan.

Idag mötte jag en liten, blond kille som jag aldrig sett tidigare. Självklart blir man nyfiken på det nya folket som kommer in och säger till min arbetskamrat "oj, nämen en ny pojk till!". Vi går några meter i korridoren och efter några meter från att vi gått förbi varandra vänder jag mig om för att kolla en sista gång för att försäkra mig om att det inte var någon jag sett tidigare..  När jag kollar bakåt kollar han bakåt precis på samma sekund. FAN! Våra blickar möts och jag kollar bort samma sekund och börjar asgarva. Självklart! Det händer ju bara i film för bövelen! Efter det börjar tankarna gå runt, runt, runt som en jävla torktumlare.. Haha!

Nu tror han säkert att jag tycker att han är snygg eller nått och jag vet fortfarande bara att han är blond och ser ut som ... ja... högst 19 år.


Kommentarer
Postat av: Ehlin

Men THERESE! Lamm som är så himla fint! :D

2010-09-15 @ 01:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0