vad krävs?

Jag har länge gått och tänkt att jag ska göra några viktiga eller mindra viktiga saker förra veckan och denna vecka. Men efter jobbet går det bara väldigt långsamt i mitt liv. Orkar inte göra mycket alls och så skjuter jag på det. Det är ju inte direkt några jobbiga saker jag ska göra, utan mer roliga kanske annat folk skulle tycka. 

  • Ett par bra hörlurar.
Det är ungefär det jag har tänkt köpa i en längre tids planering. Men har inte riktigt haft tiden eller orken att ens bry mig. Varje morgon stör jag mig på att jag använder headsetet, det är ju inte mega-bra ljud i dem... Men får väl helt enkelt skylla mig själv. Ta tag i saker är något som är svårt för denna flicka.



Varför är jag så kräsen när det gäller såna där saker? Alltså jag får hur mycket som helst men så när det slår fel på ett "fönster" eller "flik" så blir jag så grinig. Jag vill visa alla att jag är stolt och nöjd och har saker inte andra har tillgång till. Det finaste i världen om ni nu måste veta vad det handlar om. zOMG mina bröst ömmar igen. 

Gnälligt. v



Jag saknar Lunarstorm! 
Någon mer?
krävs det fys-test för att komma in på psyk?

HAHA everything is just a blur. 


Ta det med en nypa snöblandat regn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0