Veckans Objekt



(för kommande veckan)

Asthon Kutcher

Mitt Ex.









Alltså han kommr nog alltid vara veckans objekt, eller alltså... Det går inte att glömma denna man! Han är så busig, söt, gullig, knasig, snygg, het, sexig!! De bästa bilderna är de två i mitten...! Speciellt den när han står med kassen! Det är precis så det ska se ut. Alltså, det är ju mitt ex så det är jag som tagit bilden, en gång när vi hade en trevlig hemmakväll. Så passade han på att köpa lite blommor till mig också. 

Ahh!! Alltså jag blir galen. Jag kan inte kolla på honom mer!

Kommentarer
Postat av: william

han är så rolig:D

söt header:D

2011-08-14 @ 13:06:39
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0