Måndag 12 December 2011

Hello! 

Har precis käkat klart och är proppmätt! Potatisgratäng, fläskfilé m. rödvinssky och bearnaisesås. Gjorde lite ärenden på stan och hittade två julklappar till min bror, så nu är ALLA officiella julklappar fixade! Väldigt skönt. Nu sitter jag här med nogger-glass i en glassförpackning. Det är så bra, för det räcker mycket längre än en pinnglass. Mmm. .




Det är bara några få veckor kvar innan jag och min kille åker på vår 3 månader långa semester till Asien och Indonesien. Jag längtar så mycket att jag spricker!!! Det kommer gå så fort, snart står vi där på Arlanda redo för 3 månaders sol, bad och äventyr. ♥

Men innan det måste jag ta några sprutor extra. Har redan Twinrix (hep. A & B) som jag tagit innan när jag åkt till Thailand, men ska antagligen ta en till för Japansk encefalit. Så jag väntar bara på att få bli stucken i armen. hehe



Bild från när jag var i Thailand första gången (2009) Koh Tao



Någon av er läsare som gett årets julkalender en chans? Jag gav den det i förrgår och jag kan säga att den faktiskt är upp till förväntan bra! Ska kolla de senaste avsnitten nu. Ligger lite efter och måste komma ikapp. Jag tycker inte julkalendern har varit bra sedan Greveholm 1996.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0