21 JULI 2011

Hey! Vad ska ni göra för spännande idag?

Har precis lyckats få ordning på mig själv och mitt utseende någorlunda. Så tänkte ge mig ut på en liten upptäcktsfärd igen. Funderar på att sätta mig på ett fik någonstans och bara mysa tills Mr SWE kommer hem. Börjar få riktig ångest för farje dag som går, eftersom det känns som att jag inte gör ett dugg. Det enda roliga jag kan göra under dagarna är att ut och gå och kanske städa lite och plocka och fixa i lägenheten. Men alltså, det är ju inte så det ska vara. När han kommer hem är han ju trött och inte vill hitta på något mer speciellt än att kolla på film eller spela tv-spel. Oh nej, nu ska ni inte tro att jag klagar på Tv-spel. Det är fortfarande det bästaste som finns! Men alltså, det är ju då jag känner att det händer något igen. Så att vi kan gå ut och sätta oss någonstans eller alltså bara gå ut och göra massa saker tillsammans, eftersom jag bara varit här inne hela dagen.
Jag vill bara ha ett jobb så att vi kan komma hem samtidigt och vara trötta tillsammans. Du är finast.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-d.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-21 @ 15:55:06
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: sanna

lejonkram ^^,

2011-07-21 @ 18:46:36
URL: http://makemedangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0