26 Juli 2011

Hej och hå mina käraste sötnosar!


Idag har jag gjort skit-roliga saker:
  • kollat jobb
  • diskat
  • tvättat
  • (snart) lagat mat
Det är precis så livet ska vara. NOT! Jag dör lite inombords....

Fast imorgon ska jag tillbaka till Sverige, mitt fina. Min sötaste tjej kommer och hämtar mig i Jönköping och där ifrån blir det MAX (ooohh jaaa!) och sedan hemåt.

Får be om ursäkt för dålig uppdatering men när MR kommer hem så finns det ju massa annat att ta vara på än bloggen liksom. Och jag kan inte skriva varje dag att jag pussats två extra gånger jämfört med gårdagen eller att vi myst flera gånger om i duett i vårt fantalusiskt braiga band som precis blivit upptäckt!
Eller kan jag?
Jo men visst. Delad glädje är dubbel glädje och delad sorg, halv sorg. Det är väl det bloggen är till för. Så räkna med att få lite käftsmällar av kärleks-ord och pussisnutt från min sida. Hoppas ni blir gröna av avund! Mohahah!


Jag kan känna doften av nytvättad tvätt från tvättrummet. Oh ljuuuuvligt.. Haha. Näääh.

STOPPA MIG! om ni kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0