BOOO!

Vaknade av: *piip, piip, piip* Therese, Therese vakna! Vakna! Det är rök i hela lägenheten!!!

yrvaken som jag var: åh, underbart tänkte jag, då måste jag städa igen, Tusan... Efter den tanken kände jag faktiskt en lukt av rök och såg tydligt moln i vardagsrummet. Det var där jag vaknade på riktigt.
Vet ni vad jag gör? Lägger mig under täcket och försöker somna om. Haha! Det är väl inte riktigt det man ska göra när brandlarmet går va?

Dock så var det inget allvarligt, en makaron-påse hade legat på en av spisplattorna och blivit lite bränd, så den blev påkommen vid tid. Får fixa det senare för nu ligger det svarta makaroner på golvet. Hehe!



Kommentarer
Postat av: stella

vilken snygg tjej:)

2011-07-13 @ 09:32:30
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0