BOOOM!

Alla pratar om galet mycket åska det var i natt i Svearike. Lite rädd för åska är jag allt och kände lite att det var skönt att jag var här istället för hemma. Efter det så hör jag vääärldens smäll!! Hoppar 3 meter från soffan tror jag! Ja, då var åskan här istället tänkte jag. Men så var inte riktigt fallet, för efter det kom det inga mer smällar och nu hör jag massa polisbilar utanför istället. Ja då var det en ganska så mäktig bomb som hade sprängts här i närheten. Kusligt! Men jag är fortfarande vid liv så ni vet.












Nu ska jag fortsätta kolla på Game of thrones.
Kan vara världens bästa serie!








Kommentarer
Postat av: stella

kan inte vara bästa serien utan nog är.

skönt att du är okej med dig. Tänkte på dig direkt när jag hörde det:)

2011-07-22 @ 22:10:57
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: bella

Men omg :o så hemskt! Som att inte åska är läskigt nog liksom, men en bomb.. jävlar

2011-07-26 @ 15:51:00
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0