Hej söndag!

Skulle ju egentligen varit fylle-schaffis igår, men så lockade alkoholen lite för mycket så det blev ändring på det ganska så omgående. Hamnade på Chaplin som puben nu för tiden heter och det var helt okej. Träffade massa gamla vänner och pratade massor om vad som hänt den senaste tiden. Vaknade ganska så tidigt i morse och mådde inte dåligt alls. Inte ens lite. Det är grymt skönt att vakna någorlunda pigg dagen efter en sen kväll. 

Till lunch blev det hemmalagad plankstek (oj så jag saknat det!!) och senare på kvällen blev det film-mys med gänget och massor av chips, dipp och godis! Precis så det ska vara på en Söndag.

Virriga jag trodde mina kontaktlinser var slut så jag gick till optikern för att beställa nya även att jag tydligen har 4 månader kvar. Passade på att beställa två par bruna linser denna gången. (det har jag på min header) Roligt att byta ögonfärg!! Har ni testat det någon gång? Jag brukar annars köpa gula linser som blir lime-gröna med mina blå. Grymt snyggt det med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0