HERREGUUD! Sa jag det där?


Herregud!!!. Idag är det världens bästa dag! (jo jag vet inlägget nedan) Men jag kan förklara det så lätt så lätt... Jag har äntligen fått min röda vecka! Det förklarar väl ganska mycket.

ETT: jag har varit vrål kåt de senaste dagarna!
TVÅ: mitt humör toppar och dalar som Balder på Liseberg.

Jag är sååååå glad, jag trodde nästan jag gått och blivit ensamstående mamma där ett tag. Men nu kommer det blooooOoOOOOood ur mig och jag är gladare än någonsin! PLUS att bara för att jag blev så glad så ska jag laga lite mat idag med! Har inte ätit något än och klockan är ju snart 14.00! Skäms på mig!!! Jag kommer bli fet om jag håller på att äta så dåligt, men jag har haft endel för mig idag så jag har inte riktigt haft tid till att känna efter.

Har varit på yttligare en upptäcktsfärd! Har varit och besökt Biblioteket (tackar gudarna för att det heter likadant här) och skrivit på mitt CV och skrivit ut dem lite fint så snart ska jag ge mig ut för att lämna ut dem.



Kommentarer
Postat av: stella

duktig tjej har du varit, hoppas maten blev bra. Och grattis på blodet!

2011-07-15 @ 20:57:37
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0