I en annan del av norden.

Hej!

Jag vet, jag har varit iväg i Thailand, Vietnam och Australien i 8 månader och ni har inte fått sett någonting och inte har jag berättat om något heller, men nu har jag varit hemma två veckor och haft det asskönt, lätt att jag varit värd det!

Men igår blev det en spontantripp till Norge, oh ja... Oslo. Nu är jag här också. Jag kan visst inte stanna hemma

Har varit ute och gått lite idag och jag kan säga det att det hjälps inte med bra lokalsinne i denna stad. Jag var rädd och kände mig liten. Ja, det skulle inte förvåna mig ifall folk som gick förbi mig undrade om jag tagit droger. Men jag kom iallfall till båda endarna av Trondheimsveien och det är vågat gjort.... Kanske.. Inte så mycket, men för mig! Det var lagom jobbigt att bara tänka "raka vägen, raka vägen, raka vägen." Nu är jag hemma igen och tänkte leka lite med Super Mario och hans vänner innan det blir matlagning och mys.





oh så denna bild, graffiti, det är lite överallt det med och norskar. Jag kan bara tänka mig vad de sa till varandra när de gjorde den:

(Norska)

- Nä asså, vi måste ju skriva något coolt också.
- Ah, vad tycker du?
- Något riktigt tufft, så att alla blir rädda när de går förbi, eller typ tycker att det ser coolt ut.
- Mm...
- ... .. .
- KNARK!
- Va?
- Ja.. eller?
- .. ....
- .. ... .. ..... ?
- Ja det är läskigt och coolt så det skriver vi.





Norskar.....

Kommentarer
Postat av: stella

haha:P Gick det bra med cv:t?

2011-07-11 @ 20:44:51
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0