Planeraren Myself.

God morgon!

Idag tog jag en liten sovmorgon, vet inte om jag var värd den, men gutt var det.
Slutat röka, oh ja. Jag är faktiskt riktigt duktig på det. Så från oh med nu tror jag att jag är en näst intill ickerökare. Nästan... Skulle vara coolt ifall jag aldrig mer köpte ett ciggpaket i mitt liv. Fatta hur mycket pengar man skulle få över...
Ja ja, jag snusar istället, men det känns så mycket fräschare att göra än att gå och lukta rök. Det är fasiken det mest äckliga man kan göra. Eftersom jag själv inte röker längre så känner man det så himla tydligt på folk som går förbi och det stinker verkligen! Bleeh!


Dagens fundering
: Undra hur många "E" som blir utnötta i Norskan...

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A S

SVAR; det är bra :)

2011-07-14 @ 11:59:47
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0