Bla eller blond?

Igar kvall satt jag och sanna och funderade pa vad vi skulle gora och
da kom vi pa att vi kunde farga mitt har blondt/gratt. Sa vi gick till
en riktigt bra frisor-affar som ligger ganska nara dar vi bor (finns allt dar)
och kopte fargen som sag ut att vara skitsnygg.



Jag blev bla/gra/vit!! Men samtidigt sa var det ganska coolt for
det var en ganska cool farg anda, men ja... om jag vill ut och
visa mig bland folk utan att de ska kolla knasigt pa mig sa
blev det att jag la i blekning i allt det som blev fel och nu ar jag mig sjalv igen.
Dock blev haret inte lika fult blont som nar man brukar gora det sjalv sa jag ar nojd!





Jag vill se alla grata nar vi far varandra, hela varlden kommer grata... till och med anglarna!
Vackert ah sa vackert, och dar star ni och kollar pa! HA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0