9 November 2011

Hey, how's it goin'?

Efter jobbet hämtade jag och S, E på dagis. Körde ett raggarvarv med pojken såklart! Det tycker han är kul i den lilla svarta bilen där man ser aaaallt framför sig genom rutan. Blev en kaffe och wienerbröd massa girltalk och skratt. Efter en stund kom S och C och vi busade massor massor! Innan jag drog hem blev det 20 minuter i solariet, helt klart värt. Somnade som vanligt och njöt till fullo! Det är så grymt skönt att sola nu när det är så kallt ute. Klarar verkligen inte kylan bra. Jag dör lite.... Nu blir det duschen och smeta in mig i barnolja. Mmmm...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hejsan! Jag har nu startat en bloppis så kika gärna in hos mig. Förlåt om du inte vill ha sånna här brev. Kramar www.lostthings.blogg.se

2011-11-10 @ 14:49:45
URL: http://lostthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0