Söndagkväll.

Hej!! 

Min pojk lämnade mig idag för att åka hem till Oslo igen. Jag tog det ganska så bra denna gång. Inga tårar och sånt tjaffs. Det känns i hjärtat dock. För nu har jag kommit in i ett sånt där känslighetes-mode. Vill helst iväg och göra något, umgås med några bara för att vara upptagen och inte kunna tänka för mycket på att han inte är kvar hos mig. Det känns också bättre för att nu vet vi att vi kommer ses om en månad igen ♥ och då kommer vi kunna kramas och pussas hur mycket vi vill! Skulle nästan kunna tro att jag träffat min överman i mys och gos. Helt plötsligt känner jag mig inte alls som den person som hela tiden vill ha mer mer och mer. Nu är det istället någon som hela tiden vill ha mer mer och mer av mig. Det är underbart! Känner mig sååå speciell, behövd och älskad. Precis så det alltid ska vara, för alla...
önskar att alla skulle känna den lycka jag känner med dig min kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0