Tidig julklapp?

Kom precis hem från stan. Direkt efter jobbet gav jag mig av åt S håll och blev bjuden så super-god middag! Burkköttfärssås och pasta! Jag är verkligen svag för det, tog till och med två portioner!! Senare på kvällen blev det "Hall pass" och ostbricka med vindruvor och cola i sängen. Jag och S levde verkligen som prinsessor, uppgosade i sängen med massor av kuddar och O som servade oss med både det ena och det andra. Mycket lyckad kväll med andra ord. Älskar att leva som en prinsessa till och från. ^^

Tror nog allt att jag blivit helt till mig av julfeber. Klickade hem två söta klänningar för några dagar sedan och nu sitter jag här och öppnar paket. Tidig julklapp till mig själv kanske? hehe. Nu blir det att prova och spegla sig lite i dem innan det är dags för sängen. Imorgon är det ännu en jobbdag. Dock inte lika lång som idag. Skönt det!! För jag är helt slut.

Saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0