Tisdag över!!

Äntligen börjar Tisdagen ta sitt slut. Tisdagar känns alltid lite mer jobbiga, lite mer bittra helt enkelt. Jag brukar oftast vara som mest trött på Tisdagar också. Hur är Tisdagar för er? Likadant?

Jobbade till fyra idag också, gick bra ändå. Var såå sugen på att åka till solariet efter att jag blivit klar. Blev att jag åkte till Sibylla istället. haha vilken fetgris jag är! Jag älskar verkligen att äta fet snabbmat! Mådde faktiskt bättre av det också, var lagom hungrig efter att ha druckit en yalla yoghurt till både frukost och lunch. 

jag vill lägga mig i solariumet nuuuu..

men sååå onödigt, men skönt... + att jag är nyduschad också. 


Kommentarer
Postat av: stella

SNART FREDAG!!!

2011-11-08 @ 21:45:56
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0