- Vad tänker du på? (Den mest vanliga frågan i Sverige?)

ÅHMG!! (OMG in Swedish)

Ibland kan jag börja fundera analysera och tänka nästan omännskligt mycket, då menar jag sjuuukt mycket! 

Nu började jag tänka på att jag som person analyserar en väldans massa saker i onödan utan att ens hunnit ta en fundering på att ens tänka tanken..

Vi suger på den där meningen ett tag.






(Förvirrande?.... Förstår det.)





Nu kommer jag till stadiet då jag helst av att skulle vilja studera mig själv från en annan persons perspektiv.

  • Hur skulle jag uppfattas som person om jag träffade mig själv?
  • Uppfattas jag olika för olika personer?
  • Syns tänkandet och arbetet som pågår i hjärnan på utsidan eller är det helt enkelt en väldigt onödig egenskap?
  • Kan denna egenskap ge mig något?
  • Finns det något i världen som behöver denna egenskap eller är den fullkomligt onödig?
  • Kan man lära sig förstå hur jag fungerar?
  • Hur lång tid skulle det då ta?
  • Är jag enkel person?




Helt plötsligt seglar jag iväg... 





Den slutgilltiga frågar lyder:
  • Kan man lära sig hur en person fungerar?


Funderingar kring frågan:
  • Finns det redan någon som kan?
  • Tjänar den på det?
  • Analyerar denna person andra personer oregelbundet?


Vi antar att personen i fråga kan det.

  • Kan då denna person veta hur alla i världen fungerar, med tanke på att denna person lärt sig hur en (1) person fungerar?


Den slutgilltiga frågan av den tidigare ( läs övre rader ) slutgilltiga frågan:
  • Vi skiter i det här va?

Kommentarer
Postat av: stella

konstig du är:P

2011-10-13 @ 21:41:18
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0