Poliser?

Lekte med kusin heeela dagen igår! Pratade om alla bus vi gjorde som små och skrattade sönder oss i princip. Skönt att lyckas ha varandra så nära ändå. Man kan ju försvinna från varandra så lätt... Men min kusin kommer jag alltid älska massor! 


Åh idag är jag sugen på att söka till Polishögskolan! Har suttit och kollat på alla prov man ska göra och vad kraven är till behörighet. Jag borde nog klara det, ÄVEN att jag inte är en träningsmänniska så har jag fasiken viljan ifall jag någon gång ger mig faan på något. Jag måste bara bli bättre på att tro på mig själv och våga göra saker! Det skulle dock vara grymt intressant att läsa om samhället och hur människor fungerar. Det är ju något jag är intresserad av. Får tänka mer på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0