Söndag

Waaaooooww....

Man kan nästan säga att jag hade min Söndag igår istället för idag. Var hemma hela dagen och kvällen och bara slappade. Kollade på film och gjorde världens godaste pannkakor. Somnade runt midnatt och vaknade pigg och glad idag runt halv 10.

Idag känner jag istället för att hitta på någonting. A frågade igår ifall vi skulle laga någon god middag och umgås massa men jag var så seg att jag inte orkade göra någonting. P och jag hade bestämt att leka också men... (fredagskvällen som hade gjort sitt satt hårt som tusan i huvudet)

Ska nog ringa A och fråga ifall vi kan ta det idag istället.. Jag älskar att äta! MMMmmmmm



Kommentarer
Postat av: linnea

mat är det bästa som finns ju! hoppas du får en bra söndag :)

2011-10-23 @ 15:28:37
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0