Tonåring?

Skulle nästan kunna tro att jag är det just nu.
Mitt humör svackar som tusan från Överlycklig till Irriterad. Varför blir det så i hjärnan till och från när man ändå är så gammal som man är?! Vad kan det handla om? Jag har liksom ätit idag så det kan inte vara att jag är hungrig heller. För när jag går hungrig ett längre tag blir jag tjurig och lättretad. men idag verkar jag vara lite lustig. 

Får ju lite lätt ångest av att ligga hemma hela kvällen och inte göra ett skit. Men så ändå känner jag inte riktigt för att gå ut och hitta på något heller. Gud vilka problem man har va? ;)

Kommentarer
Postat av: valleria

fin design :)

2011-10-14 @ 22:28:43
URL: http://valleriaabdallah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0