11 SEPTEMBER 2011

Vaknade jätte sent idag. Typ runt 12! Gud man kan nästan tro att jag är en tonåring i puberteten!! Jag har inte sovt så mycket på jag vet inte hur länge, utan att vara fyllesjuk då. Usch. Nu känns det som om hela dagen är förstörd och jag har redan börjat med min otrevliga vana... Äta godis till frukost. Bläää!!

Filmisen hos Patrik blev Limitless. Underbart bra film får jag säga. Även att jag lyckades somna de sista minuterna ;) Men innan filmdags blev det att springa till ICA och köpa massa gott. Självklart har jag min fina beslutsångest med mig och får fråga Patrik vadjag är sugen på. Då gick det genas mycket bättre. Haha! 

Jag: Jag tror jag är sugen på cider, men cola är ju gott. Vad tror du Patrik?
Patrik: Jag vet att du vill ha cider ikväll.
J: Ja, det är sant. Tack!
J: Men... Åh vilken cider ska jag ha nu då? Den eller den? Äpple, Päron eller Fläder?
P: Ikväll vill du ha Fläder-cider, det är gott!
J: Ja, vad bra att du vet. Tack!


Så stod vi och pratade vid hyllorna igår. Det är helt sjukt vilken beslutsångest jag har. Skadligt för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0