.

The prettiest people do the ugliest things.


Kommentarer
Postat av: ISABELLA

SV; hej hej! jag gör ju inte så mycket designer åt andra längre men om jag gör det så blir det en ganska enkel design, men jag vet ju inte vad du tänkt? :) just nu har jag ganska många "järn i elden" som man säger så det kanske dröjer innan jag har tid att sätta mig ner och göra en design. du kan ju kolla runt lite om du hittar någon annan som kan göra en design åt dig? annars kan jag ju kika in här hos dig när jag känner att tiden finns och har du kvar den här designen så kan jag skicka en kommentar :) (det finns även gratis designer att ladda hem på Internet till blogg.se)

2011-09-13 @ 15:22:59
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0